10 klasės kalbėjimas 2016 metai.
Potemės tema: Kalba Nr. 3
Pirmiausia aptarti patį institutą, vykdomą veiklą ir jos teikiamą nauda. Apkalbėti Lietuvių kalbos instituto parengtus skaitmeninius kalbos išteklius, kam ir kodėl jie naudingi, kas juos parengė. Išsirinkti kelis išteklius apie kuriuos būtų galima daugiau kalbėti. Pavyzdžiui mokomieji žaidimai, kokie jie, į ką yra orientuoti, kokia nauda teikia mokinių mokymuisi. Kaip juos yra pritaikę šiandieninėje mokymosi programoje, ir kaip mokiniai tai priima ir vertina. Kaip kitaip galima būtų juos pateikti, kad jų nauda būtų dar efektyvesnė. Aptarti elektroninio žodyno naudą mokymuisi, jo sudarymą iš dviejų skilčių vienkalbio ir daugiakalbio. Kad jis padeda greičiau ir efektyviau susirasti norimą žodžio reikšmę ar jo rašybą. Kaip tai padeda mokiniui greičiau atlikti užduotis ir kartu mokintis. Kas ir kaip informavo mokinius apie šias naujoves. Aptarti kaip pedagogams padeda paįvairinti mokymo programą.