10 klasės kalbėjimas 2016 metai.
Potemės tema: Literatūra Nr. 1
Pradžiai siūlau aptarti pasakų paskirtį, juk jos pirmieji literatūros kūriniai kurie pasiekia vaikų ausis ir akis. Aptarti pagrindines mintis vyraujančias pasakose, tokias kaip gėris nugali blogi, kad tie kurie sunkumų metu nepasiduoda ir išlieka geri visada sulaukia laimingos pabaigos, kad grožis slypi poelgiuose, meilei nėra neįveikiamų kliūčių ir t.t. ko iš pasakų gali pasimokinti vaikai? imant konkrečius pavyzdžius galime aptarti ko toje pasakoje išmoksta vaikai, kaip gyvenimiški išgyvenimai jose pateikiami pasitelkus vaizduotę neįtikėtinas vietas, spalvingus ir žaismingais veikėjus. Kiekviename pasakos veikėjuje galime atrasti žmogiškų bruožų, kurie bruožai leidžia vaikui įsisąmoninti, jog toks elgesys yra deramas ir geras, o koks ne. Kiekviena pasaka turi savo pamokančiąją mintį, aptarti ką pasakų autoriai dažniausiai nori parodyti vaikams. Maži vaikai nemoka atskirti gėrio nuo blogio, ar pasakos tai padeda padaryti?